Často kladené otázky

Je možné tovar vrátiť/vymeniť?

Pre vrátenie či reklamáciu prosím použite odkaz ako na vrátenie/reklamáciu. Výmena tovaru bohužiaľ nie je možná. Ak teda chcete novú veľkosť čo najskôr, je nutné si ju objednať a zaplatiť. Na nový kus platí aktuálna cena z e-shopu, pokiaľ sa nejedná o našu chybu expedície, kedy sme vám zaslali iný tovar než bol objednaný.

Ako vybrať tú správnu veľkosť?

Pri každom produkte pod piktogramom metra je uvedená veľkostná tabuľka, kde nájdete všetky potrebné miery. Ako merať, nájdete tu.

Aký je rozdiel medzi jednotlivými strihmi detských (batolacích) nohavíc a búnd?

Pre výber správneho strihu sa pozrite na pomocné tabuľky. Tu nájdete všetky potrebné informácie o produktoch.

Mám záujem o tovar, ktorý je vypredaný. Kedy bude opäť skladom?

Odporúčame si pri konkrétnom produkte a veľkosti nastaviť strážcu Evžena, ktorého nájdete pod fotogalériou produktov. Akonáhle bude vami vybraná veľkosť naskladnená, príde vám e-mail.

Čo znamená, keď má produkt v názve II. akosť?

Pri druhej akosti sa vždy jedná o nejakú drobnú vadu či kaz, napríklad flíček alebo nepresne nažehlený reflexný obrázok. Na funkciu oblečenia to nemá žiadny vplyv.

Kde sú produkty Unuo vyrábané?

Väčšinu našich produktov vyrábame s láskou v Táboře. Produkty, ktoré zatiaľ technologicky nezvládneme, sú dodané externým dodávateľom.

Je možné si produkty niekde vyskúšať?

Naše produkty si môžete vyskúšať a zakúpiť v niekoľkých predajniach v Českej republike. Zoznam predajní nájdete tu.

Čo robiť, keď mi neprešla platba kartou on-line?

Ak vám neprešla platba kartou, môžete použiť QR kód alebo rovno peniaze zaslať na náš účet. Údaje k platbe nájdete pod vašou objednávkou. Ako variabilný symbol zadáte číslo objednávky.

Vraciam tovar, ku ktorému som dostala darček zdarma. Musím darček vrátiť?

Ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim, je kupujúci povinný spolu s tovarom vrátiť aj poskytnutý darček.